Impreza służbowa - gdzie i jak ją zorganizować?
Tor gokartowy czy boisko do paintballa? Wystawna restauracja czy łąka przy lesie? Gdzie zorganizować imprezę integracyjną? Każde z tych miejsc z pewnością ma w sobie "to coś", ale czy mają wszystko? Organizując imprezy integracyjne warto postawić na kompleksowość zarówno usług, jak i możliwości. Tak, aby niewiele rzeczy mogło nas zaskoczyć.
W dzisiejszym wpisie chcemy pokazać, gdzie organizacja imprezy integracyjnej ma największy sens. A także - jakie miejsce zapewni maksimum możliwości przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu każdego aspektu, tak, aby Twoi pracownicy jeszcze długo ją wspominali.
Firmowe imprezy integracyjne - dla kogo są?
Organizujesz imprezę integracyjną? Świetny pomysł! Na pewno zależy Ci, aby mieć w swoich szeregach zgrany zespół, a integracja firmowa to najlepszy sposób na team building. To co wyjątkowe w imprezie integracyjnej to to, że jej główny cel (czyli integracja) jest tak naprawdę drogą do... sukcesu Twojej firmy!
Dlaczego?
Dobrze funkcjonujący i umiejący współpracować zespół inspiruje i wpływa na pracę innych zespołów oraz wszystkich "trybików" firmy. A co za tym idzie - cała firma działa jak dobrze naoliwiona maszyna.
Pracodawca zachęcający do zabawy i organizujący spotkanie firmowe na neutralnym gruncie również zyskuje w oczach pracowników. Zdobywa ich lojalność, oddanie pracy i zaangażowanie w firmowe sprawy.
O czym należy pamiętać przy organizacji imprez integracyjnych?
Organizując imprezę integracyjną musisz wziąć pod uwagę wiele czynników. Jednak najważniejszymi są:
termin - musi być dopasowany do firmowego kalendarza oraz odpowiednio wcześnie zapowiedziany. Tak, aby nie kolidował z prywatnymi planami pracowników
lokalizacja - musisz przemyśleć czy dojazd na miejsce jest indywidualny czy może organizowany przez firmę. Do ustalenia pozostaje także ilość miejsc, ewentualne noclegi czy możliwości cateringowe
atrakcje - przy organizacji musisz przemyśleć jakie atrakcje warto by było wprowadzić podczas wydarzenia. Czy będą to warsztaty kulinarne, spływ kajakowy, gry terenowe na świeżym powietrzu, a może imprezy tematyczne?
budżet - to również istotna kwestia. Gdy już ustalisz wszystkie powyższe punkty dodaj do nich 10% na nieoczekiwane wydatki.
O ile termin jest wewnętrzną kwestią i w miarę sprawnie możesz go ustalić, o tyle wybór lokalizacji potrafi zająć trochę czasu. Przy researchu znajdziesz mnóstwo sal, restauracji czy miejsc eventowych, jednak najkorzystniej jest zwrócić uwagę na jedno - hotele konferencyjne, gdyż posiadają naprawdę duże przestrzenie.
Organizacja imprez integracyjnych w hotelu - dlaczego warto?
To, co w organizacji imprez integracyjnych poza miejscem pracy cenimy najbardziej to kompleksowość usług. Każdy temat, który dzięki takiemu podejściu jesteś w stanie zdjąć ze swoich barków jest na wagę złota. A organizacja imprez firmowych w hotelu właśnie to gwarantuje.
Jak? Już opowiadamy!
Hotel - impreza integracyjna z noclegiem
Planując imprezę firmową warto rozważyć możliwość noclegu w miejscu wydarzenia. Oczywiście temat ten dobrze jest dostosować do preferencji uczestników, jednak wiele imprez firmowych rozkręca się na dobre dopiero po kilku godzinach, i najlepsza zabawa zaczyna się późnym wieczorem.
Organizując imprezę firmową w hotelu temat noclegu mamy załatwiony - każdy uczestnik może zakończyć zabawę w odpowiadającym mu momencie, bez konieczności organizacji powrotu do domu tego samego dnia czy nawet nocy. Dużym powodzeniem cieszą się imprezy integracyjne poza miastem i wtedy opcja noclegu staje się koniecznością.
Restauracja - pyszne jedzenie ze sprawdzonego źródła to klucz do sukcesu Twojej imprezy
Wśród kluczowych czynników dobrej zabawy na imprezie firmowej jest jedzenie. Spędzając cały dzień na zabawie uczestnicy imprezy z pewnością chętnie skorzystają z oferowanej kolacji.
Hotelowe restauracje to najczęściej miejsca, w których jedzenie przygotowywane jest na bieżąco, specjalnie dla gości. Warto wcześniej sprawdzić jakie menu oferuje kuchnia i dowiedzieć się czy usługa zawiera obsługę kelnerską, napoje i inne ważne dla Twojego zespołu elementy.
PROTIP: Restauracja hotelowa to również idealna opcja na śniadanie po imprezie. Można je potraktować jako kolejne wydarzenie, w czasie którego pracownicy wspominają minioną imprezę i integracja między nimi nie kończy się na jednym wieczorze.
Obsługa - daj się wyręczyć
Obsługa hotelowa to nie tylko room service czy pracownicy recepcji. To także doświadczeni organizatorzy eventów, którzy będą pamiętać za Ciebie o niezbędnych kwestiach.
Organizując integrację pracowników w innym miejscu musisz poświęcić sporo czasu na dopinanie różnorakich elementów wydarzenia lub zatrudnić osobę, która zrobi to za Ciebie. Wybierając hotel masz pewność, że Twój event będzie odpowiednio zaopiekowany i dopięty na ostatni guzik.
Atrakcje na zewnątrz - na podbój miasta!
Może się okazać, że czas spędzony w hotelu będzie pierwszą częścią imprezy, a na drugą uczestnicy postanowią "wyruszyć w miasto". Dobrym pomysłem jest skonsultowanie takiej opcji z pracownikami jeszcze w trakcie organizacji i jeśli wspólnie zdecydujecie się na dobrą zabawę poza murami hotelu - wcześniejsza rezerwacja loży czy stolików w wybranym miejscu.
Zaletą hotelu znajdującego się w dużym mieście jest łatwy dostęp do atrakcji w postaci barów, dyskotek, teatrów i innych miejsc rozrywkowych czy kulturalnych.
Kolejnym krokiem może być też rezerwacja wydarzeń, które odbywają się w mieście (jak np. spektakle czy koncerty). Często hotele pośredniczą w tym procesie. Pozwól jednak, by uczestnicy integracji mieli możliwość wspólnego działania (i wyboru formy zabawy) również na etapie planowania - są w końcu częścią ważnego projektu, a wspólne planowanie imprezy to świetna okazja do integracji.
... i wiele innych możliwości
Event tematyczny? Gry scenariuszowe? Warsztaty ceramiczne? Zorganizuj dla swoich pracowników niezapomniane wydarzenie bez konieczności zmiany lokalizacji. Hotele często dysponują przestrzeniami, w których można urządzić wiele atrakcji w duchu team buildingu i zdrowej rywalizacji.
Wybierając sprawdzone miejsca możesz liczyć na pomoc i sugestie hotelowej obsługi, dzięki czemu na Twojej imprezie integracyjnej nie zabraknie żadnego ważnego elementu. Możliwości są niemal nieograniczone!
Impreza integracyjna w Hotelu Kossak - co możemy Ci zaproponować?
Pokazaliśmy już, jak korzystny dla organizacji imprez integracyjnych jest wybór hotelu. Ważne jest jednak, aby wybrać hotel, który będzie w stanie zaoferować Ci dokładnie tyle ile potrzebujesz, a nawet wyprzedzi Twoje oczekiwania i potrzeby. Takim miejscem jest krakowski Hotel Kossak, który prócz komfortowych pokoi noclegowych dysponuje również w pełni wyposażonym centrum konferencyjnym oraz dwiema restauracjami. A to nie koniec!
Co zatem zyskujesz wybierając Hotel Kossak na miejsce organizacji swojej imprezy firmowej?
wygodne pokoje hotelowe o wysokim standardzie, z widokiem na Wawel,
dwie restauracje (restauracja Percheron oraz Cafe Oranżeria na dachu budynku), w których nie tylko zjesz przepyszną kolację, ale też zapewnisz sobie (i zespołowi!) niezapomniane przeżycia na imprezie,
śniadanie w cenie noclegu - zawsze świeże, pyszne, różnorodne i do syta,
pomocną i kompetentną obsługę - która pomoże Ci zorganizować imprezę integracyjną na najwyższym poziomie. Obsługa Hotelu Kossak kompleksowo zajmie się przygotowaniem imprezy, zorganizuje zabawy team buildingowe dla uczestników, zapełni czas wolny i sprawi, że integracja firmowa na długo zostanie w pamięci uczestników.
szeroki wybór pomieszczeń, w których może odbyć się event - w zależności od stylu imprezy może ona odbyć się w jednej z sal konferencyjnych (każda jest odpowiednio wyposażona) lub w jednej z naszych restauracji. Dodatkowo w Hotelu Kossak znajduje się lobby bar który jest czynny całą dobę i na pewno będzie świetnym uzupełnieniem dobrej zabawy dla najbardziej wytrwałych uczestników,
możliwość organizacji zabawy poza hotelem- obsługa hotelowa może zaproponować, a następnie zarezerwować dla Was fakultatywny event, taki jak np. bardzo popularne spływy kajakowe czy warsztaty kulinarne,
szybkie i proste formalności,
wspaniałą lokalizację, która sprzyja zwiedzaniu miasta
Podsumowując - jeśli organizacja imprezy integracyjnej Cię przytłacza, a zależy Ci na tym, aby była dopięta na ostatni guzik - wybierz Hotel Kossak. Zapewnimy Tobie i Twoim pracownikom wspaniałą zabawę, która pomoże w integracji i sprawi, że uczestnicy będą ją pamiętać jeszcze długo. 😊